loading...
آموزشگاه خیاطی کین
Admin بازدید : 445 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

موش

اگر به کتابی دارید که محتوای آن برایتان تکراری است و در واقع دیگر به آن نیاز ندارید و این کتاب به کار کسی دیگر هم نمی آید می توانید به سادگی آن را به یک موش تبدیل کنید . چون ارزش کتاب بسیار بالاست لطفا در انتخاب نوع کتاب و محتوای آن در ساخت این کاردستی دقت کنید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 1636 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

عروسک-(2)

دختربچه ها دوست دارند عروسک های کارتونی زیبا داشته باشند و با آنها بازی کنند. در این پست آموزش ساده ساخت این عروسک ها را با پارچه برای شما آورده ایم. امیدوارم که ببینید و استفاده نمایید.

Admin بازدید : 491 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دوخت-لباس-تابستانی-(11)

یکی از مواردی که باید در دوخت لباس تابستانی کودکان در نظر بگیریم راحت بودن و تا اندازه ای گشاد بودن لباس میباشد . در این پست دوخت یک لباس تابستانی راحت و ساده را به شما آموزش خواهیم داد. ما را در ادامه مطلب دنبال کنید.

Admin بازدید : 433 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش ساخت توپ با لیوان

 لیوان های یکبار مصرف را اگر روی هم بچینی و با چسب و منگنه آن ها را به هم بچسبانی شکلی باورنکردنی به خود می گیرند . این لیوان ها به شکل یک توپ گرد خوشگل خودنمایی می کنند . اگر دوست دارید که روش ساخت این توپ های تزیینی را یاد بگیرید ادامه مطلب را ببینید .

 

Admin بازدید : 540 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

پروانه-نوزاد-(1) تزیینات دست ساز همیشه بین تزیینات خانه بیشترین چیزی هستند که در نگاه دیگران جلوه می کنند . اگر دوست دارید که اتاق فرزندتان به دست خودتان و با هنرمندی شما تزیین شود روش بسیار ساده ی ساخت این پروانه ی فانتزی با پارچه را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 467 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
آموزش کیک تولد

آموزش تزیین کیک با میوه به شکل دختربچه

دوستان همیشگی علاقمند به آشپزی و شیرینی پزی امروز هم یک ایده ی جدید برای تزیین کیک تولد دارم . این کیکی که درست می کنید برای جشن تولد خیلی مناسب است می توانید پس از پخت کیک به این شیوه آن را تزیین کنید . اگر هنوز هیچ کیکی نپخته اید باز هم جای نگرانی نیست می توانید با تهیه پودرهای آماده کیک خودتان را بپزید و اگر قصد داشتید از آن کیک بعنوان کیک تولد استفاده کنید با این شگرد تزیین کنید .

Admin بازدید : 363 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید چارتار به نام باران تویی

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای چارتار به نام باران تویی با بالا ترین کیفیت

با حضور مهناز افشار ، به همراه تمامی کاورهای آلبوم

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

Admin بازدید : 856 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
آموزش ساخت گوشواره صدف (2)

آموزش تصویری ساخت گوشواره با صدف

برای دسته ی ساخت زیورآلات و یا آموزش ساخت کاردستی قمر یک آموزش جدید دارم . امروز قصد دارم آموزش ساخت گوشواره از صدف را برای علاقمندان قرار بدهم . آموزش تصویری است و قدم به قدم می توانید مراحل ساخت یک گوشواره زیبا از صدف را مشاهده کنید . صدف در شهرهای ساحلی کشورمان فراوان است و از این رو این آموزش می تواند سرگرمی خوبی برای نوجوانان این مناطق باشد و یا اینکه می توانند بعنوان کاردستی استفاده کنند .

Admin بازدید : 427 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

Thermocol-Craft-Tutorial008

  میتونید به صورت خیلی ساده و با وسایل پیش پا افتاده که کمتر به چشم میان یه گلدون با گلای بسیار زیبا داشته باشین فقط کافیه اطرافتون رو دقیق نظر کنین ..این پست زیبا که گل ساخته شده از ظرف یک بار مصرف هست تقدیم به اونایی که دوستدار زیبایی هستن

Admin بازدید : 335 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

osterbastelei_7  گاهی وقتها می تونیم به وسیله ی چیزهای بسیار ساده یک منظره زیبا رو در کنار پنجره یا کنج اتاق کودکمون داشته باشیم ..تواین پست سعی شده یه پروانه زیبا که مناسب تزیینات تولد هم هست آموزش داده بشه ..امیدوارم چشمای زیبا بین شما این کاردستی رو بپسنده..با من همراه بشین و این منظره دل انگیز برای کودک دلبندتون خلق کنین..

Admin بازدید : 395 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

آکواریوم-ماهی-(1)

با ساده ترین وسایلی که در دسترس دارید می توانید زیباترین کاردستی ها را بسازید . یکی از این کاردستی ها ، کاردستی آکواریوم با بشقاب یکبار مصرف است که هم زیباست و هم روش ساخت ان بسیار ساده است . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 469 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

ماهی 1

میتونیم گاهی وقتا تنوع زیبایی در ذهن کودکمون با ترسیم یه جهان کوچک اما تازه ایجاد کنیم و از قدرت دستاش و ذوق و احساسش به نحو احسن استفاده کنیم..این جهان کوچک ممکنه فضای دریا یاهر سرزمین تخیلی دیگه باشه..تو این پست آموزش یه ماهی زیبا و آسون رو واسه تون میذارم..این ماهی کوچیک تقدیم به نگاه معصوم کودکان دلبندتون..

Admin بازدید : 461 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

کاردستی-با-قلب-(3) ایده ی زیبا وساده ای که در این پست از سایت نازک آمده است مخصوص روز عشق ، روز والنتاین است . این گل زیبای فانتزی با قلب های کاغذی ساخته شده اند . روش ساده و آموزش مرحله به مرحله ی ساخت آن ها را در ادامه این پست دنبال کنید .

 

 

Admin بازدید : 336 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

فنجان-با-مقوا کودکان و به خصوص دختربچه ها علاقه زیادی به بازی با ظرف ها نشان میدهند. اگر از خرید ظرف های پلاستیکی برای دختربچه خود خسته شده اید و دنبال ایده ای ساده و زیبا برای این بازی جذاب هستید حتما ادامه مطلب را ببینید و انجام دهید.

Admin بازدید : 402 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

کارت دعوت 1همیشه ساخت زیباترین چیزا واسه عزیزانمون لذت بخشه..مخصوصا اگه کارت تبریک یا یه کارت زیبا واسه تولد کودکمون باشه..تو این پست سعی کردم چون به حال و هوای عیدم نزدیکیم یه کارت زیبا رو آموزش بدم..امیدوارم چشای مهربونتون این کارت زیبا رو بپسنده و مایه شادی جشنای خونه گی و بودن در کنار عزیزانتون باشه

Admin بازدید : 344 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

خرس-(5)

ساخت عروسک های پارچه ای یکی از کارهایی است که مادران دوست دارند انجام دهند و کودک خود را خوشحال نمایند.در این پست از نازک آموزش عروسک پارچه ای خرس را به شما ارائه میدهیم. امیدوارم که ببینید و لذت ببرید. از این خرس پارچه ای میتوانید هم به عنوان کوسن و هم به عنوان عروسک استفاده نمایید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 354
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 2,460
  • بازدید سال : 56,039
  • بازدید کلی : 342,912