loading...
آموزشگاه خیاطی کین
Admin بازدید : 713 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

خانه-عروسکی  بطری های دورریختنی را به سطل زباله می سپارید ؟ شما می توانید این دورریختنی را به راحتی بازیافت کنید . سلیقه تان را به خرج دهید و همین بطری ها را به خانه هایی عروسکی تبدیل کنید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 338 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش-بند-کودک-(3)  فکر می کنید که دوخت پیش بند کودک یک کار مشکل است؟ . اتفاقا یک کار راحت است که شما با خرج دادن اندکی حوصله به راحت میتوانید آن را بدوزید و استفاده کنید. روش ساده دوخت پیش بند غذای کودک را در ادامه مطلب ببینید.

Admin بازدید : 1414 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

پاپوش-عروسکی-(19)  در این پست مدل هایی جالب و فانتزی و عروسکی از پاپوشهای کاموایی و بافتنی کودک را به نمایش گذاشته ایم . این مدل ها صرفا جهت ایده دادن به شما پس از بافت یک پاپوش برای کودکان است . امیدوارم که ببینید وبپسندید .

Admin بازدید : 442 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

خانه-(7)ساخت خانه های زیبا برای کاردستی کودکان میتونه ایده ی جدیدی رو تو ذهن اونا تداعی کنه و قدرت خلاقیتشون رو بالا ببره..تو این پست یه خونه ی زیبا رو آموزش میدم ..شما بوسیله ی این پست میتونین برا شهرسازی کوچیک نیز استفاده کنین و برا کودکتون یه شهر جدیدو بسازین

Admin بازدید : 459 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

کاغذ-و-تا-(1)گاهی وقتا میتونیم با چند برش ساده روی کاغذ یه چیز زیبا رو خلق کنیم که دیدنش حسابی حال آدمو دگرگون میکنه..با دستان هنرمندانه و چشمای زیباپسندتان ، خلاقیت در کار با کاغذ و قیچی رو در این پست دنبال کنین..

Admin بازدید : 413 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

گردنبند-(28) دخترها دوست دارند زیورآلات فانتزی داشته باشند و مدام آن ها را تغییر دهند و یا رنگ آن ها را با لباس خود ست نمایند. در این  پست آموزش مرحله به مرحله و تصویری ساخت گردنبند سارا را فرا می گیرید. ادامه مطلب را حتما ببینید.

Admin بازدید : 301 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

پرتقال-با-خمیر-(8) بچه ها بازی با خمیر را دوست دارند . اگر کنار آن ها بنشینید و آن ها را به سمت شکلسازی با این خمیرها هدایت کنید قطعا از کارشان بیشتر لذت خواهند برد و همین بازی به ظاهر ساده می تواند بهترین سرگرمی برای کودک شما باشد . در ادامه آموزش ساخت پرتقال با خمیر بازی را به صورت مرحله به مرحله دنبال کنید .

Admin بازدید : 395 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

گلدان-(3)گاهی وقتا میشه با چیزایی که شاید هزاران بار از روی اونا رد شدیم و موقع قدم زدن کفشامون اونا رو لمس کرده و بدون توجه بهشون ازشون گذشتیم دنیایی از ذوق و ترسیم کنیم ..تو این پست یه گلدون زیبا و بی نهایت آسون رو با تکه چوبای دورریختنی آموزش میدم ..به امید اینکه بپسندین و استفاده کنین..

Admin بازدید : 334 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

کوسن1 با نزدیک شدن به سال جدید همه به فکر تغییر دکوراسیون و تازه نمودن محیط اطراف خود هستند. دوخت کوسن و یا تغییر شکل ظاهر آن نیز در زیبایی مبلمان منزل موثر خواهد بود. با تکه پارچه های ساده کوسن را تزیین نمایید. آموزش در ادامه مطلب است.

Admin بازدید : 408 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

تزیین-ساده-(1) تزیین اتاق کودکان همیشه یکی از دغدغه های مادران است. کودکان سلیقه ها و انتخاب های مختلف دارند. بر اساس سلیقه ها و علایق آن ها اتاق شان را تزیین کنید. در این پست به شما خواهیم آموخت که چگونه و با استفاده از تکه چوب های بی استفاده در نجاری ها قاب های زیبا بسازید و اتاق کودک را تزیین نمایید.

Admin بازدید : 544 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

تزیین-تخم-مرغ-(9)معمولا ما ایرانیا به سفره ی هفت سینمون خیلی اهمیت میدیم و دوست داریم به بهترین صورت تزیینش کنیم..تو این پست سعی کردم یه تزیین زیبای دیگه از تخم مرغ رو آموزش بدم ..امیدوارم که استفاده کنین و امسال از دیدن سفره ی زیبای هفت سینتون لذت ببرین..با من این پست و دنبال کنین

Admin بازدید : 331 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (1)

درخت-کاج-با-کاغذ-(8)  یک کاردستی زیبا برای کودکان در سنین پایین کاردستی کاج های کاغذی است که در تقویت مهارت های حرکتی کودکان نقش بسزایی دارد . در ادامه روش کار را دنبال کنید .

Admin بازدید : 410 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

جاتخم مرغی ” تخم مرغای عیدو تو چه ظرفی بذارم که نمای بهتری به سفره ام بده و بچه م لذت ببره” این معمولا از سوالاتیه که ذهن زنان خونه دار علاقمند به زیبایی رو تو حال و هوای عید به خود مشغول میکنه..امروز یه آموزش زیبا و ساده رو از ساخت یه جا تخم مرغی براتون میذارم امیدوارم با این کاردستی سفره تون زیباتر از همیشه بشه

Admin بازدید : 435 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

دسته-گل-با-کاغذ-و-کاغذکشی-(8) با رسیدن فصل بهار و به بار نشستن شاخ و برگ درختان ، گلها هم بیشتر از هر وقت دیگر زیبایی خود را به تماشا می گذارند . در این پست از سایت نازک آموزش ساخت یک کاردستی بهاری به نام کاردستی سبد گل بهاری را برایتان آورده ام . امیدوارم که بپسندید و فرزندتان را به ساخت آن ترغیب کنید .

Admin بازدید : 755 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

ساخت-تاج-گل-(8)همیشه دوست داریم و سعی می کنیم تو مراسما و جشنا بچه هامونو به بهترین صورت لباس بپوشونیم و رو ست کردن لباساشون خیلی دقت می کنیم..امروز یه تاج گل زیبا اما بی نهایت ساده رو آموزش میدم که براحتی میتونیم با تغییر رنگ اون، لباساشون رو بهتر جلوه بدیم ..انشاله استفاده کنین و لذت ببرین

Admin بازدید : 498 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

قاب-با-سی-دی-(1) شما با سی دی های فرسوده و خراب چه می کنید ؟ حتما چندین بار هم به ذهنتان رسیده که دستی به روی این سی دی ها بکشید و آن ها را بازیافت کنید و برای یک تزیینی مناسب از آن مجددا استفاده نمایید . در این پست از سایت زنده و به روز نازک شما با ایده ی ساخت قاب با استفاده از همین سی دی ها آشنا می شوید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 1209 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

دسته-گل-کاغذی-(14) فصل بهار کم کم از راه می رسد و زیبایی و نشاط را با رنگ سبزش به مخاطبان سرتاپا شوقش هدیه می کند . در این پست با ایده ی کاردستی گلدان بهاری که یک کاردستی مناسبتی و مناسب ایام عید نوروز می باشد آشنا می شوید . در ادامه روش کار را دنبال کنید .

Admin بازدید : 483 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

تزیین شیرینی (5)همیشه تزیینات برا جشنای کودکانه لذت بخش میتونه باشه ..مخصوصا اگه تولد  یا جشن روز کودک و یا جشن تموم شدن پیش دبستانی یا مهدکودک دلبندمون باشه.تو این پست سعی کردم یه آموزش زیبا رو واسه جشنای همگانی تون بذارم..امیدوارم استفاده کنین و لذت ببرید .

Admin بازدید : 756 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

قاب-با-سی-دی-(1) شما با سی دی های فرسوده و خراب چه می کنید ؟ حتما چندین بار هم به ذهنتان رسیده که دستی به روی این سی دی ها بکشید و آن ها را بازیافت کنید و برای یک تزیینی مناسب از آن مجددا استفاده نمایید . در این پست از سایت زنده و به روز نازک شما با ایده ی ساخت قاب با استفاده از همین سی دی ها آشنا می شوید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 572 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
آرایش چشم سبز (5)

اگر شما هم مثل من یکی از غیرحرفه ای ها در آرایش کردن هستید در این پست از سایت قمر با یازده مدل ارایش حرفه ای چشم آشنا می شوید که در همه ی ان ها مراحل آرایش را به صورت گام به گام و مرحله ای در قالب تصاویری گویا مشاهده خواهید کرد . در این مدل برای دوستانی که چشم سبز رنگ دارند آرایش ها لحاظ شده است اما همانطور که خودتان می دانید چشم های به رنگ سیاه و قهوه ای هم از هر نوع ارایش چشم می توانند استفاده کنند .

در این اموزش استفاده از

Admin بازدید : 812 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

تزیین-اسمارتیز-(8)یکی از چیزایی که پای ثابت همه ی جشنای کودکانه س شیرینی ، اسمارتیز یا آب نباته..اما مهم بسته بندی اونه که هرچه زیباترو جذابتر باشه واسه بچه ها دلپذیرتره..امروز آموزش یه بسته بندی زیبای اسمارتیز یا شکلات رو براتون میذارم ..امیدوارم خوشتون بیاد و استفاده کنین..

Admin بازدید : 401 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

هشتپا-کاموایی-(9)  ساخت هشت پا با کاموا یکی از ساده ترین عروسک های کاموایی کودکانه است که همه ی شما به راحتی قادر خواهید بود آن را در کمترین زمان و با کمترین امکانات بسازید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 392 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

کاردستی-از-نقاشی-کودک-(8) امروزه یک ایده زیبا برای نقاشیکردن کودکان وجود دارد و این است که نقاشی های کودکان را به شکل عروسک می سازند و به کودکان هدیه می کنند. در این پست سعی داریم که به شما آموزش دهیم که چگونه نقاشی را به یک عروسک کاملا شبیه خود تبدیل نمایید. آموزش را در ادامه مطلب ببینید.

Admin بازدید : 513 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

تخم مرغحالا که حال و هوای عیده و هر لحظه به زمان شنیدن قدمای عمو نوروز نزدیکتر میشیم بهتر دیدم چند ایده ی جدید و بسیار زیبای تزیین تخم مرغ رو براتون بذارم تا امسال متفاوتر از چند سال قبل سال جدیدو شروع کنین..امیدوارم سفره ی عیدتون پر طراوت و سفره ی زندگیتون لبریز از رونق و شکوفایی باشه…

Admin بازدید : 1330 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

کارت-تبریک-عید-با-طرح-گل-(20) با رسیدن فصل بهار بازار تبریک گفتن های عید و دادن کارت های تبریک و هدایایی به این مناسبت گرم و داغ می شود . در این پست با آموزش مرحله  به مرحله ی ساخت یک کارت تبریک با طرح گل های فانتزی با کاغذ رنگی آشنا می شوید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 335 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

تزیین-عینک-دخترانه-(2) دختربچه ها دوست دارند عینک های فانتزی داشته باشند . شما میتوانید با استفاه از وسایل ساده و آسان برای آنها عینک های زیبا خلق کنید و آن ها را خوشحال کنید. آموزش رادر ادامه مطلب ببینید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 2,475
  • بازدید سال : 56,054
  • بازدید کلی : 342,927