loading...
آموزشگاه خیاطی کین
Admin بازدید : 800 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

روبان (5)هنر تو هر قالب و هر رشته ای که باشه زیباست…روبان دوزی و کار با روبان یکی از زیباترین هنرهای دستی ست…تو این پست مدلهای زیبایی از روبان دوزی و کار با روبان رو میذارم انشاله که ایده های زیبایی برای کار شما باشه

Admin بازدید : 378 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

موجود-فضایی-با-رول-(6) حالا که کم کم به روزهای تابستانی نزدیک می شویم کودکان اوقات فراغت بیشتری را در خانه دارند . ما در سایت کین سعی میکنیم که تابستان خوبی را برای دلبند شما رقم بزنیم . از این رو با مجموعه ای از فعالیت های مرتبط با کودکان به صورت روزانه و هر روز متفاوت تر از قبل در خدمت شما هستیم . در این پست هم یک ایده ی ساده و جالب با عنوان ساخت آدم فضایی با رول مقوایی به خانه هایتان آمده ایم . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 320 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پروانه-با-سیم شما میتوانید با استفاده از سیم گل سازی و مهره های ساده در خانه پروانه های زیبا بسازید و از آن ها در موارد مختلفی مانند تزیین موگیر و تزیین تولد وحتی ایده گیفت تولد کودکان استفاده نمایید.

Admin بازدید : 537 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گل-با-کاموا-(4) یکی از هنرهای لطیف و بسیار زیبا با کاموا ساخت منگوله های کاموایی زیبایی است که یک گل رنگی زیبا روی آن جا خوش کرده است . برخلاف ظاهر این منگوله ، طراحی گل روی آن خیلی ساده است . شما را دعوت می کنم ادامه مطلب را مشاهده نمایید و این روش زیبا از منگوله سازی را هم امتحان کنید .

Admin بازدید : 604 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی (18)کار با خمیرو ساخت گلای زیبای خمیری  شاید به نظر آسون نباشه ولی چندان لذت بخشه که هر سختی رو آسون میکنه…تو این پست یه شاخه گل زیبا رو آموزش میدم  امیدوارم بسازین و استفاده کنین  و از فضای خونه تون لذت ببرین…

Admin بازدید : 599 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جوجه-(15) بچه ها از همان نوزادی نسبت به عروسک جوجه علاقه بیشتری نشان می دهند و جوجه را بیشتر از عروسک های دیگر خود دوست دارند. در این پست آموزش یک عروسک سازی ساده برای ساخت جوجه را به شما اراءه می دهیم، امیدوارم که ببینید و بپسندید.

Admin بازدید : 484 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی-(9)گاهی وقتا همه ی ما  بعد از استفاده زیاد از لباسای کهنه مون اونا رو معمولاتو کنج کمد یا انباری میذاریم و مدتها خاک میخورن تو یه عمل خارق العاده و با  کمی فکر میتونیم اونا رو دوباره رو کار بیاریم و استفاده ی دوباره ازشون کنیم ..تو این پست یه زیر بشقابی زیبای بازیافتی رو آموزش میدم امیدوارم استفاده کنین…

Admin بازدید : 279 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ساخت-گل-روبانی-(11) در این پست از سایت نازک با آموزش ساخت یکی از زیباترین گل های روبانی با عنوان ساخت گل با روبان یک تکه در خدمت شما هستیم . تا کنون آموزش های زیادی روی سایت نازک قرار گرفته است که در آن روش ساخت گل های روبانی را ارائه گردیده است . روش ساخت این زیبا را هم در ادامه مطلب مشاهده کنید .

Admin بازدید : 430 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی-(31)ساخت یه تابلو زیبا یا هر کار هنری دیگه میتونه محیط اتاق و زندگی ما رو به طرز زیبایی تغییر بده…تو این پست مدلهای بسیار زیبایی از تزیین با دکمه میذارم امیدوارم با دیدنشون ایده های جدیدی تو ذهن شما شکل بگیره و بتونین کارهای هنری زیبایی رو خلق کنین..

Admin بازدید : 306 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تزیین-نی-با-اریگامی-(1)  اریگامی برای تزیین نی نوش مطلبی است که در این پست از سایت نازک به ان پرداخته ایم . شما با آموزش تصویری که در ادامه مطلب این پست آمده است باه سادگی قادر خواهید بود بدون هزینه کردن برای خرید نی نوش های فانتزی برای جشن های کودکانه خودتان این نی نوش ها را بسازیدد و به جشن ها طراوات دیگری ببخشید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 393 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مدل-(20)ایده ی زیبای استفاده از دورریختنیها که معمولا دور و بر ما زیادن بسیار جالب و دیدنی میتونه باشه..مخصوصا اگه این کاردستیها  برای کودک دلبندمون باشه لذتش چند برابر میشه..تو پست امروز یه جغد زیبا رو که با رول دستمال ساخته میشه میذارم به امید مورد پسند واقع شدن شما…

Admin بازدید : 301 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گربه-با-رول-(6) در سایت نازک با ایده های مختلفی برای ساخت کاردستی با رول دستمال کاغذی آشنا شده اید. در این پست آموزش ساخت یک گربه ساده و زیبا آشنا میشوید. این گربه را بسازید و از کودک خود بخواهید تا با سلیقه خود آن را تزیین نماید.

Admin بازدید : 517 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مدل (1)یکی از ابتکاراتی که معمولا خانوما دوست دارن تو خونه هاشون پیاده کنن بازیافت وسایل قدیمیه..چیزای قدیمی که همیشه جلو چشاشونه اما استفاده ای نمیشن..تو این پست آموزش یه روفرشی زیبا با پارچه های قدیمی میذارم ..امیدوارم خوشتون بیاد و بپسندین..

Admin بازدید : 974 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی-با-پوست-شکلات-(3)همین پوسته های براق شکلاتی که دورریخته می شوند را می توان به کلاژهایی زیبا برای تزیین تبدیل کرد و برای لحظاتی کودکان را سرگرم نمود . علاوه بر آن این فعالیت برای تقویت خلاقیت در کودکان هم بسیار عالی است و به کودک روش استفاده از وسایل دورریز را آموزش می دهد . در ادامه روش کار را دنبال کنید .

Admin بازدید : 319 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مدل-(61)

بافتنی یکی از زیباترین و لذت بخشترین هنرهای روی زمینه مخصوصا اگه برای نوزادمون یا کودک دلبندمون باشه..بافتنی میتونه از کوچکترین چیزا تا بزرگترین چیزا رو در بر بگیره و برای افراد مختلف طرح و اندازه ش فرق میکنه..تو این پست مدلهای زیبایی از بافتنی پاپوش یا کفش زیبای نوزاد گذاشتم ..امیدوارم خوشتون بیاد

Admin بازدید : 361 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ساخت-دمپایی-(8) به دنبال یک کاردستی خلاقانه برای کودک خود هستید… ما به شما پیشنهاد میکنیم که آموزش ساخت دمپایی با روبان را حتما ببینید. این دمپایی از یک گیس بافی ساده تشکیل میشود. ادامه مطلب را با ما دنبال نمایید.

Admin بازدید : 405 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی (2)با توجه به فصل گرما و استفاده زیاد از میوه های تابستانی شاید ما رو به این فکر بندازه که تغییراتی رو تو شکل میوه ها بدیم و طوری تزیینشون کنیم که بچه ها بهتر بپسندن و بهتر بخورن..تو این پست یه تزیین زیبای خربزه میذارم امیدوارم درست کنین و کامتون شیرینتر از همیشه بشه

Admin بازدید : 318 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ساخت-آویز-(7) با استفاده از کاغذ رنگی های زیبا با رنگ های شاد برای جشن تولد کودکان خود آویزهای زیبا بسازید و از سقف و محل های مختلف اویزان کنید. آموزش را در ادامه مطلب دنبال نمایید.

Admin بازدید : 1016 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی-(11)گاهی با چیزهای ساده و معمولی میتونیم مناظری رو خلق کنیم که واقعا دیدنی باشه و حال و هوای دیگه ای به فضای خونه مون بده…تو این پست مدل تزیین چند تابلو زیبا رو که با منجوق و مهره درست شده میذارم..امیدوارم ایده های خوبی برای ساختن و درست کردن شما باشه

Admin بازدید : 705 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گل-(4)ساخت گلای تزیینی یکی از ابتکاراتیه که اغلب خانوما تو تزیین بعضی از وسایل منزل و لباسای خود و کودکشون بکار میبرن..استفاده از ریون تو دوخت و دوزای ما بسیار رایجه و الان که فصل تابستونه میتونیم بعد از اتمام خیاطیامون از باقیمونده پارچه ها گلای زیبا بسازیم و تو تل،گل سر،کش مو و…استفاده کنیم..تو این پست ساخت گل زیبا با ریون و میذارم امیدوارم استفاده کنین..

Admin بازدید : 303 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مدل-(46)یکی از چیزایی که اغلب بچه ها به اون علاقه دارن و به عنوان یه میوه به اون نگاه میکنن گوجه ست..اگه این گوجه تو اشکال تزیین شده ی زیبا قرار بگیره بهتر و دلپذیرتر خواهد شد..تو این پست یه گل رز زیبا رو آموزش میدم که میتونین واسه تزیین غذاهاتون از اون استفاده کنین..

Admin بازدید : 626 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آموزش-نقاشی-غروب-(11)برای این که یک نقاشی زیبا بکشید لازم نیست که همه ی فوت و فن های نقاشی را بلد باشید . در این پست از سایت نازک شما با شیوه ی ساده نقاشی کردن آن هم به شکل یک غروب پاییزی زیبا آشنا می شوید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 325
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 325
  • بازدید ماه : 2,431
  • بازدید سال : 56,010
  • بازدید کلی : 342,883