loading...
آموزشگاه خیاطی کین
Admin بازدید : 281 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی-(23)همیشه چینش زیبای اتاق کودکانمون میتونه تغییرات شگرفی تو بالا بردن قوه ی خلاقیت اونا داشته باشه..سعی کنیم با کمک کودکانمون فضا رو طوری بچینیم که مورد پسند و علاقه ی اونا باشه..تو این پست چند مدل زیبا از دکوراسیون اتاق کودک اومده امیدوارم ایده های نو بگیرید و به کار ببندید

Admin بازدید : 451 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ساخت-پرده-(4) دوخت یک پرده زیبا برای اتاق کودک دکوراسیون اتاق را به طور کامل تغییر خواهد داد و زیبایی خاصی به اتاق خواهد بخشید. در این پست یک آموزش ساده اما زیبا برای ساخت پرده خواهید دید. حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Admin بازدید : 377 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مدل لباس (11)کودکان ما همیشه زیباترین گلهای باغ زندگی ما هستند..پوشش و لباس اونا میتونه تو زیباییشون سهم بسزایی داشته باشه..تو این پست چند مدل زیبای لباس تابستانی دخترانه میذارم..امیدوارم ازشون ایده بگیرین و لباسای زیبا  واسه بچه هاتون بدوزین..

Admin بازدید : 372 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آموزش-گام-به-گام-گلسازی گلسازی با نوارهای ساتن یکی از هنرهایی است که خانم ها به آن علاقمندند . مخصوصا وقتی که از این تزیینات روبانی برای تزیین انواع پوشاک بچه ها استفاده شود از قبیل پیراهن ، دامن ، کلاه ، کفش و حتی تزیین تل و گیره مو . در این پست با ایده ی بسیار ساده و جالبی از آموزش گلسازی با نوار ساتنی را برایتان آورده ام که اموزش گام به گام و کاملا واضح و روشن ساخت آن را در ادامه می توانید دنبال کنید .

Admin بازدید : 380 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
:: مدل کفش بهاره زنانه

در این مطلب سعی شده جدید ترین مدل های کفش بهاره زنانه را برای شما کدبانوی عزیز جمع آوری کنیم....با نظرات خود بانوکده را در مسیر پیشرفت قرار دهید ...

Admin بازدید : 347 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی-(21)

یکی از چیزایی که اغلب بچه های ما علاقه به خرید اون دارن خمیر بازی هست ولی اغلب اونا برا اینکه چی باهاش درست کنن چندان سلیقه ای ندارن..ما میتونیم با آموزشهای کاربردی هم میزان فکرشون رو ارتقا ببخشیم هم ایده های جدیدو بهشون آموزش بدیم..تو این پست یه ایده ی جدید از ساخت حیوانات با خمیر رو آموزش میدم انشاله استفاده کنین..

Admin بازدید : 425 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تابلو-تزیینی-با-سر-بطری-(6) با فرزندتان بومهای زیبا طراحی و نقاشی کنید . در این پست با ایده ی تزیین بوم نقاشی با استفاده از رنگ گواش و سر بطری و شیشه های پلاستیکی دورریختنی آشنا می شوید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 393 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی-(47)همیشه چیزی که تو جشنا یکی از دغدغه های اصلی مون هست تزیینات جشنه که اول از همه توجه مهمونا رو به خود جلب میکنه..تو این پست یه تزیین زیبا با بادکنک براتون میذارم..انشاله که خوشتون بیاد و استفاده کنین..

Admin بازدید : 562 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تزیین-قاب-با-پوست-تخم-مرغ یکی از هنرمندانه ترین تابلوهای هنری تابلوهایی است که از طریق کلاژ یا کولاژ تزیین شده اند . در این پست با ایده ی تزیین قاب های ساده چوبی با استفاده از پوست های رنگی تخم مرغ آشنا می شوید . روش کار را در ادامه مشاهده کنید .

Admin بازدید : 332 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

کاردستی-(46)

بچه ها بهار زندگی ما و مایه ی آرامش دل و روح ما هستند..دیدن چهره ی زیبای کودکمون که تو یه لباس جدید یا با مدل زیبایی از تزیینات ساخته شده با دست خودمون همیشه میتونه دیدنی باشه..امروزآموزش یه تل زیبای دخترونه رو براتون می ذارم انشاله برا کودکتون بسازین و لبخندش لذت ببرین..

Admin بازدید : 498 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی (22)  ایده های زیبا برای تزیین لباس و سیسمونی کودک یکی از کارهایی که معمولا افراد با سلیقه به کار میبرن..تو این پست چند ایده زیبا برای  تکه دوزی حیوانات روی لباس کودک میذارم امیدوارم استفاده کنین و لذت ببرین

Admin بازدید : 720 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاردستی (16)

بیشتر بچه ها قبل از رسیدن روز معلم اسباب کادوپیچی هدیه ها رو مهیا میکنن و دوست دارن بهترین هدیه رو با بهترین کادو به معلمشون بدن..امروز به مناسبت نزدیک شدن به این روز، جدیدترین مدلهای کادوپیچی رو براتون میذارم..انشاله که استفاده کنین و لذت ببرین

Admin بازدید : 407 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

گلدان (1)اگه دوست دارین تو این سال جدید دکوراسیون منزلتون رو تغییر بدین..سعی نکنین که از چیزای گرون قیمت برا تغییر دکوراسیون استفاده کنین..شما میتونین حتی با بی ارزشترین چیزا یه وسیله ی تزیینی زیبا بسازین..مثلا یه گلدون زیبا و آسون..اگه دوست دارین این پست و با من دنبال کنین

Admin بازدید : 406 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (1)

ساخت-قاب-چوبی یک تزیینی زیبا و یادگاری مناسب برای کسی که دوستش دارید … ساخت این قاب فانتزی با چوب خشک درختان را تقدیم میکنم به همه ی نواجوانان عزیز که همراهان همیشگی سایت کین بوده اند . عزیزان من روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 468 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

دلقک-با-خمیر-(7)  خمیر بازی گزینه ی مناسبی برای افزایش مهارت های انگشتی کودکان است . بسیاری از کودکان به کار با خمیر بازی علاقه دارند . در این پست آموزش مرحله به مرحله ساخت عروسک دلقک با خمیر بازی را به شما آموزش می دهیم . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 506 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

کاردستی (27)شاید ساختن یه کاردستی زیبا که با وسایل دورریختنی اطرافمون ساخته شه بتونه زیبایی خاصی رو به اتاق کودکمون هدیه کنه..تو این پست با کارتونهای دورریختنی یه قایق زیبا رو براتون آموزش میدم..امیدوارم از ساختنش لذت ببرین

Admin بازدید : 1706 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

کاردستی (4)در ادامه آموزش آشنایی کودکان با مشاغل مختلف امروز کاردستی پلیس و براتون میذارم..این کاردستی بسیار ساده اما زیباست..امیدوارم بسازین و برای استفاده تون تو مهد، پیش دبستانی ،دبستان و یا خونه به کار ببرین..اگه دوست دارین مراحل ساختش و ببینین با من به ادامه ی مطلب بیان

Admin بازدید : 229 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

سلام دوستانم

برای شروع فعالیتم در مجله قمر با یک آموزش بافتنی در خدمت شما هستم . در این مطلب آموزش ساده ی بافت کلاه پسرانه را می نویسم امیدوارم خوشتان بیاید .

مدل کلاه به شکل زیر خواهد بود

 

 

آموزش بافت :

ابتدا به میزان دلخواه دانه سر می اندازیم (مثلا من برای پسر ۴ ساله ام با نخ متوسط سه رنگ ۱۰۰عدد سرانداختم)

۳سانت کشباف دوتا زیر دوتا رو میبافیم.

Admin بازدید : 563 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (1)

چاپ-با-مواد-طبیعی-(5)  مواد طبیعی گزینه ای مناسب برای هنر چاپ و فعالیت های دست ورزی کودکان هستند . در این پست با ایده ی چاپ یک گل زیبا با استفاده از ته کرفس آشنا می شوید که از ان می توانید برای تزیینات مختلف بهره ببرید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 394 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

پر-با-کاموا-(8) با استفاده از کامواهای رنگارنگ و سیم گلسازی پر های تزیینی بسیار زیبا بسازید و برای تزیین هدیه ها و وسایل منزل استفاده کنید. روش ساخت آن بسیار ساده است. امیدوارم که در ادامه مطلب ببینید و استفاده نمایید.

Admin بازدید : 320 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

کاردستی (19)  آشنایی با مشاغل یکی از کاردبردی ترین مسایل تو یادگیری و یاد دهی به کودکان است..از همون دوره خردسالی میتونیم بوسیله ی یه کاردستی ساده اما زیبا میتونیم خیلی از آموزشا رو تو قالب کاردستی به اونا بدیم..تو این پست در ادامه ی پستای قبلی آموزش ساخت کاردستی باغبان رو براتون میذارم ..انشاله که خوشتون بیاد

Admin بازدید : 500 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

کارت (2)استفاده از چیزایی که دور و ور ما زیاده وخیلی به چشم نمی آن همیشه میتونن لحظات دوست داشتنی زیبایی رو برامون خلق کنه..تو این پست با تکه های کاغذ وفوم یه کارت دعوت زیبا رو آموزش میدم ..امیدوارم استفاده کنین..

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 2,467
  • بازدید سال : 56,046
  • بازدید کلی : 342,919