loading...
آموزشگاه خیاطی کین
Admin بازدید : 598 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

دستبند-چرمی-(3) میتوانیدبا استفاده از چرم های اضافه  این دستبند را بسازید . یک دستبند یا مچ بند ساده که در کمترین زمان آماده میشود و میتوانید حتی آن را به عنوان دستبند دوستی به دوستان خود هدیه دهید. آموزش را در ادامه مطلب ببینید.

Admin بازدید : 490 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

کاردستی-(43)

همیشه بستن شیرینی تو کارهای دست ساز زیباتر از بسته های آماده تو بازاره..امروز بنا رو براین گذاشتم که الان که حال و هوای عیده و بساط جشنا دایره یه بسته بندی زیبای شیرینی رو براتون بذارم..امیدوارم استفاده کنین و از جشناتون لذت ببرین

Admin بازدید : 394 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

کاردستی (26)

یکی از زیباترین تزییناتی که میشه برا زیباتر کردن اتاق کودک یا هرجای دیگه به کار برد ساخت یه آویز زیبا برا آویختن از یه گوشه ی خالی محیط اتاقه ..تو این پست یه آویز زیبا رو براتون آموزش میدم..بسیار جذاب و دیدنیه و حتما از ساختنش لذت می برین..با من این پست و دنبال کنین

Admin بازدید : 530 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

کارت پروانه (9)

شاید یکی از کارهایی که اغلب ما تو موقع عید یا قبل از اون انجام میدیم فرستادن یه کارت تبریک زیبا برای دوستان و آشنایانمون هست ..چه بهتر که عید امسال و با ساختن و فرستادن یه کارت تبریک زیبا و دست سازواسه دوستانمون آغاز کنیم..پس اگه دوست دارین امسال متفاوت از چند سال پیش  باشین این پست وحتما دنبال کنین..

Admin بازدید : 474 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

جا دستگیره (1)

ایده های زیبا اگه سرشار از ذوق و سلیقه باشن بسیار دیدنی و بی نظیرن..مخصوصا اگه یه چیز زیبا برای تزیین اتاق کودک دلبندمون باشه…تو این پست یه جا چفتی زیبا رو براتون میذارم ..امیدوارم با دیدن این کاردستی زیبا انگیزه پیدا کنین که تغییری هرچند کوچیک رو در آستانه ی عید تو فضای خونه تون ایجاد کنین

Admin بازدید : 393 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

عروسک-دستکشی-(1)

اگر به دنبال یک ایده ساده و زیبا برای نمایش کودکان در مدرسه یا مهد کودک هستید به شما پیشنهاد میکنم که حتما ادامه مطلب را ببینید. یک عروسک زیبا و در عین حال ساده که به راحتی و در کمترین زمان ممکن ساخته میشود.

Admin بازدید : 261 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)

کاردستی (14)همیشه دوست داریم تو بهترین لحظات زندگیمون بهترین  و زیباترین هدیه رو به عزیزانمون بدیم..تو این پست یه قلب زیبای پولکی رو آموزش میدم ..امیدوارم همیشه در کنار عزیزانتون بهترین لحظات و داشته باشین

Admin بازدید : 364 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

ساخت-گل-با-لایه-(13)

   کاغذ لایه های رنگی گزینه ی مناسبی برای ساخت گل هستند . این کاغذلایه ها بخاطر ضخامت کمی که دارند و همچنین تنوع رنگ آن ها برای ساخت گل مناسبند . در ادامه آموزش مرحله به مرحله ساخت گل با کاغذ لایه رنگی را مشاهده کنید .

Admin بازدید : 383 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

قلب-روبانی-(4) با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال به فکر ایده های جدید و نو برای تزیین سفره هفت سین هستیم. در این پست سعی داریم ساخت قلب رویانی را به شما بیاموزیم.یک کار ساده و زیبا و راحت که برای انواع تزیینات مثل تزیین روی جام ، تزیین تخم مرغ ، تزیین روبان سبزه و … استفاده نمایید. حتی میتوانید این قلب زیبا را ساخته و بر روی موگیر یا کش مو استفاده نموده و موی دختربچه ها را با آن تزیین نمایید.

Admin بازدید : 534 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

زرافه-(2)کودکان معمولا حیوانات و دوست دارن و دیدن اونا حال و هوای دیگه ای و براشون ایجاد میکنه و معمولا ساختن مدلی کوچیک از دنیای واقعی میتونه لحظاتی شاد و برای کودکمون ایجاد کنه..پس اگه دوست دارین تو شادی کودکتون سهیم باشین این پست زیبا و بی نهایت آسون و با من تجربه کنین..

Admin بازدید : 312 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

کارت-(4)کارت تولد،کارت تبریک،کارت دعوت و خیلی کارتای دیگه یکی از ملزومات و چیزای اساسی یه جشن یا مراسم میتونه باشه..تو این پست یه کارت بسیار زیبا رو بهتون آموزش میدم..امیدوارم چشمای زیبابینتون اونو بپسنده و انگیزه تو شما ایجاد کنه که مثلشو بسازین..با من این پست زیبا رو دنبال کنین

Admin بازدید : 3835 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

موتیف-تزیینی-کودک-(1)  بافتنی های ریزه میزه و نقش و نگارهای زیبایی که با این کامواهای رنگی ایجاد می شوند خیلی زیبا هستند . در این پست مدل هایی زیبا از پیکسل های بافتنی زیر و خوشگل که جنبه تزیینی دارند آشنا می شوید . ادامه را مشاهده کنید …

Admin بازدید : 440 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

تزیین-پول-(6)همیشه ما بزرگترا ترجیح میدیم تو عیدای مختلف به کوچیکترها عیدی بدیم..تعداد زیادی از این کوچیکترا بچه ها هستن که همیشه سعی می کنیم اونا خوشحالتر از همیشه باشن..امسال سعی کنین با ساختن یه کاردستی زیبا و آسون این شادی رو چند برابر کنین..تو این پست یه آموزش زیبا و تصویری تزیین پول واسه بچه ها گذاشتم..امیدوارم بتونین لبخندو به لب عزیزانتون هدیه کنین..

Admin بازدید : 544 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

عروسک فیل کوچک (8)  در این پست از سایت نازک یکی از ساده ترین روش های ساخت عروسک های پارچه ای را به شما آموزش می دهیم . هر چقدر که شما در کار عروسکسازی غیرحرفه ای باشید باز هم به راحتی از عهده ی ساخت این عروسک بر می آیید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 993 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

گلدان-گچی-(1) ایده های کار با گچ ساختمان به خلق آثار و کاردستی های زیبایی می انجامد. بنا به درخواست بسیاری از خوانندگان عزیز و گرامی نازک بر آن شدیم تا ایده ای ساده و زیبا را به شما ارایه دهیم. از این ایده برای ساخت ظرف سبزه عید نیز میتوانید استفاده نمایید. اندازه آن بستگی به سلیقه خودتان دارد. امیدواریم که ببینید و بپسندید.

Admin بازدید : 332 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

ساخت-گل-مرحله-به-مرحله  سبزه های جوانه زده این روزها بیشتر از هر چیز دیگر آمدن بهار را نوید می دهند . در این پست با ایده ای ساده به نام ساخت گل کاغذی برای تزیین سبزه ی عید آشنا می شوید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 409 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

گل-(3)همیشه ایده های زیبا هستن که به محیط زندگی ما طراوت می بخشن و هوای ذهنمون و سرشار از طراوت می کنن..امروز با استفاده از چند کاغذ رنگی میخوام یه گل زیبا که ساختش بی نهایت آسونه بهتون آموزش بدم..امیدوارم تو  گوشه ای از سفره ی عیدتون جاش بدین و سفره هاتونو زیباتر از چند سال پیش کنین

Admin بازدید : 561 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (1)

کلاه-رنگی-بهاری-(2)با رسیدن به فصل بهار کم کم لباس های بهاره جای لباس های گرم زمستانی را می گیرند . در این پست با چند مدل کلاه سنتی زیبا که از کامواهای رنگی خوشرنگی با قلاب بافته شده اند را برایتان گذاشته ام که امیدوارم ببینید و لذت ببرید .

Admin بازدید : 451 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

تزیین-پول-(9)ما ایرانیا تو موقع عید رسم زیبایی داریم و اون رسم عیدی دادن بزرگترا به کوچیکتراست که بسیار رسم پسندیده ای ست ..تو این مواقع اگه سعی کنیم پولامونو به صورتی جالب تزیین کنیم که تو چشم بچه ها زیباتر به نظربرسه کارمون بهتر خواهد بود..تو این پست سعی کردم یه آموزش زیبا از تزیین پول بذارم که انشاله تو ایام عید استفاده کنین و از بودن در کنار عزیزانتون لذت ببرین..

Admin بازدید : 414 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

چتر-(3) ساخت کاردستی هم میتونه زیبایی اتاق کودکمونو دو چندان کنه هم به اون رازهای زیادی رو از شیوه درست فکر کردن و دیدن دقیق اطراف بیاموزه ..تو این پست آموزش یه چتر زیبا با کاغذو میذارم ..امیدوارم خوشتون بیاد و لذت ببرین

Admin بازدید : 609 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

تزیین-عدد-تولد-(5)  یکی از زیباترین تزیینات جشن های کودکانه ساخت عدد مربوط به تولد فردی است که جشن تولد را برای او تدارک دیده ایم . در این پست با آموزش زیبای عدد تولد ما را همراهی کنید .

Admin بازدید : 1179 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

موتیف-گل-(1) با استفاده از قلاب و کاموا می توانید موتیف های زیبایی را برای تزیین ببافید . در این پست آموزش بافتنی موتیف به شکل گل را برایتان آورده ام . روش بافت ساده همراه با الگوی بافت این گل فانتزی خوشگل را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 654 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

بالن (6)ساخت این بالن زیبا خالی از لطف نیست ..فقط کافیه یه خورده خلاقیت و ذوق رو خرج کار کنیم تا یه تزیین زیبا رو واسه تزیین اتاق کودکمون داشته باشیم…دوستان عزیز اگه مایلین فضای اتاق کودکتون زیباتر به نظر برسه با من این پست و دنبال کنین..

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 487
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 656
  • بازدید ماه : 2,762
  • بازدید سال : 56,341
  • بازدید کلی : 343,214