loading...
آموزشگاه خیاطی کین
Admin بازدید : 654 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

گربه-(10)---Copyساختن کاردستی های جدید با چیزای دورریختنی همیشه میتونه لذت بخش باشه..مخصوصا اگه اون کاردستی برا کودکمون باشه و لبخندو ساعاتی بر لب معصومانه ش بنشونه..تو این پست یه گربه زیبا رو که با پاکت خالی شیر درست شده آموزش میدم امیدوارم استفاده کنین..

Admin بازدید : 289 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

آویز-چوبی-(1)  چوب خشک طبع طبیعی خاصی دارد که هر طور از آن در تزیینات استفاده کنید زیبایی خود را دارد . در این پست از سایت نازک با ایده ی ساخت یک درب اویز زیبا با استفاده از چوب های خشک به شکل قلب آشنا می شوید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 336 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

گل-پارچه-ای-برای-گردنبند-(3) خانم ها به گلسازی علاقه زیادی دارند . مخصوصا به آن دسته از گلهایی که برای تزیین در سایر کارها از قبیل تزیین لباس ، کلاه و … کاربرد دارد . دراین پست از سایت نازک با یکی از ساده ترین روش های گلسازی با پارچه آشنا می شوید . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 387 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (1)

تزیین-ساده-قاب-(1) قاب های فرسوده و خرابی که در منزل دارید را با سلیقه ای که دارید دوباره قابل استفاده و زیبا و نو کنید . در ادامه ی این پست شیوه ای ساده و آسان برای تزیین قاب با پولک های رنگی را مشاهده خواهید کرد . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 405 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

باغچه-(4) اگر برای تزیین باغچه فضای کمی دارید و دوست دارید که از این فضای کوچک حداکثر استفاده را کنید، ما در این پست به شما می آموزیم که چگونه و با استفاده از سنگ های ساده و بدون استفاده یک باغچه زیبا و فانتزی ایجاد کنید و از منظره آن لذت ببرید.

Admin بازدید : 423 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

لباس بافتنی (7)

همه ی ما از دیدن لباسهای زیبای بچه هامون لذت می بریم و اگه اون لباس زیبا محصول زحمت و تلاش خودمون باشه جذابتر و بهتر خواهد بود ..تو این پست چند مدل تابستانی بافتنی رو میذارم امیدوارم استفاده کنین و لذت ببرین..

Admin بازدید : 422 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

کاردستی (7) - Copyهمه ما دوست داریم گاهی وقتا تو دنیای زیبای کودکانمون سرک بکشیم و یه دنیای جدیدو ترسیم کنیم..امروز میخوام به یاد روزای کودکی که کاردستیای ساده رو می ساختیم یه سری کاردستی ساده رو آموزش بدم..البته بیشتر مناسب محیط مهدکودک و پیش دبستانی است..با من این پست و دنبال کنین

Admin بازدید : 322 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (1)

ساق-پا-دخترانه-(4) با آمدن فصل سرما باید به فکر لباسهایی گرم و البته زیبا و جذاب برای کودکانمان باشیم. در این پست از سایت نازک آموزش بافت ساق پای زیبای دخترانه را به شما آموزش میدهیم.

Admin بازدید : 284 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

جا-شارژ-موبایل-(2) حتما شما هم برای شارژ کردن موبایلتان لازم میبینید که یک میز یا صندلی در نزدیکی پریز باشد که بتوانید به راحتی گوشی موبایل خود را شارژ نمایید. در این پست به شما می آموزیم که چگونه با ساده ترین روش ممکن و با استفاده از فوم جاموبایلی آویز بسازید و از آن استفاده نمایید.

Admin بازدید : 412 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

تزیین-کوسن-(7) با یک تزیین ساده بر روی کوسن میتوانید آن را به شکل بسیار زیبایی در آورید  و محیط اطراف خود را در منزل تغییر دهید. در این پست تزیین کوسن به شکل صورتک خندان را آموزش می دهیم. امیدوارم که ببینید و استفاده نمایید.

Admin بازدید : 347 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

کاردستی (22)همیشه بچه ها دوست دارن ادای آدم بزرگا رو در بیارن..مثلا گاهی وقتا دکتر شن و عروسکاشونو درمون کنن یا آشپز شن و برا عروسکاشون غذا بپزن..این تصور زیبا میتونه تو قالب یه کاردستی کوچولو عینیت پیدا کنه..امروز بنا دارم یه کاردستی زیبا رو با قوطی دورریختنی آموزش بدم..این قوطی میتونه قوطی کرم باشه یا هر قوطی دیگه..اگه دوس دارین این پست و با من دنبال کنین..

Admin بازدید : 351 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (1)

ریسه-با-فیلتر-قهوه-(11)  فیلترهایی که برای قهوه و پاپ کیک ها در نظر گرفته شده اند یک خاصیت و ویژگی خوب دارند و آن هم این که به راحتی رنگ ها روی آن ها پخش می شوند . ما از این خصوصیت فیلترها استفاده کردیم و در این پست روش ساخت ریسه قلبی با فیلتر قهوه را به شما آموزش می دهیم . روش کار را در ادامه دنبال کنید .

Admin بازدید : 817 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
آموزش ساخت باغچه

آموزش قدم به قدم ساخت باغچه و طراحی فضای سبز در خانه

با این آموزش می توانید فضای سبز و باغچه ی زیبایی در حیاط خانه ی خودتان درست کنید.

سنگ های افسون گر ! زیبایی را به باغچه ی شما تحمیل می کنند !

هر چند امروزه طراحی فضای سبز بعنوان رشته ای آکادمیک است و در دانشگاه ها تدریس می شود دلیلی نمی شود به صدای کودک درون خومان گوش نکنیم امروز در قمر می خواهیم با هم با استفاده از قدرت زیبایی بخشی سنگ ها ! کمی خاک بازی کنیم و باغچه ی زیبایی در گوشه ی

Admin بازدید : 584 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
تزیین تربچه به شکل دسته گل (1)

در این پست از مجله اینترنتی قمر آموزش تصویری و مرحله مرحله تزیین تربچه به شکل دسته گل .به شکل موش .به شکل آدمک قارچی و تربچه به شکل قارچ رو داریم عکس ها کاملا مشخصه نیاز به توضیح نداره من یه کوچولو توضیح میدم .فقط کافیه یه بار درست کنی من خودم مدتها بود دنبال اینجور آموزشی میگشتم تا بتونم تربچه رو به شکل گل درست کنم برای همین اینجا آموزشش و گذاشتم گفتم شاید شما هم دوست داشته باشین خودم عاشق تربچه به شکل گل یا دسته گلم همیشه با تربچه گل درست میکنم

خوب بریم سراغ آموزش

Admin بازدید : 316 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
بستنی فنجانی (1)

سلام به دوستای گل قمری در این پست یه ایده خوشمزه برای تابستون براتون گذاشتم به نام درست کردن فنجان خامه ای با بستنی که چقدر هم تو گرمای یزد میچسبه .

مواد لازم برای درست کردن فنجان خامه ای با بستنی (عکس ها کاملا مشخصه بازم یه کوچولو من توضیح میدم)

چند تا نون بستنی قیفی بیسکویت کرم دار بیسکویت حلقه ای کاکائو یا شکلات تخته ای ساده و ذوب شده

به روش بن ماری یا چند تا از همون کاکائو ها رو به روش بن ماری یعنی حرارت غیر مستقیم ذوب کن برای این که

Admin بازدید : 483 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

فرفره (9)  در کودکیمون اغلب برا بازی و سرگرمیمون فرفره می ساختیم و می دویدیم تا فرفره مون حسابی چرخ بزنه..الان واسه زنده کردن اون روزا اغلب برا کودکانمون فرفره می سازیم و تو بازی اون شریک میشیم..امروز یه فرفره ی جدید و بسیار زیبا رو بهتون آموزش میدم..امیدوارم برا دلبنداتون بسازین و لذت ببرین..ادامه ی مطلب و با من دنبال کنین

Admin بازدید : 1692 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

خلاقیت-با-میوه-کاج-(9) با استفاده از میوه کاج خلاقیت به خرج دهید و کاردستی ها و مجسمه های خوشگل بسازید و محیط اطراف خود را زیباتر نمایید. مدلهای بسیار زیبا را در ادامه مطلب ببینید.

Admin بازدید : 337 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

گل-با-روبان-(4) آموزش ساخت گل های زیادی که با روبان ساخته میشوند را در نازک دیده اید. در این پست یک مدل بسیار زیبا برای تزیین میز و سینی چای و همچنین موگیر و کش مو یاد می گیرید. ادامه مطلب را حتما ببینید.

Admin بازدید : 401 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

کشتی-(16)---Copyشاید سوار شدن کشتی برا خیلی از کودکان یه آرزو باشه و شاید محقق بشه یا هیچوقت به انجام نرسه..اگه کودکی دارین که به دریا و کشتی علاقمنده و حسابی از دیدن و ساختن کشتی لذت میبره حتما با من این پست زیبا رو تجربه کنین..

Admin بازدید : 554 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

کاردستی-اتوبوس-با-پاکت-شیر-(10)  پاکت خالی شیر گزینه ی مناسبی برای تبدیل آن به یک اتوبوس است . ادامه مطلب را ببینید امیدوارم در شما این انگیزه ایجاد شود که این ماده ی دورریختنی را حتی برای یکبار هم که شده دور نیندازید و لبخند را به لبان فرزند دلبندتان هدیه دهید .

Admin بازدید : 396 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

کاردستی (6) - Copyچیزی که همیشه دوست داریم رو میز چیده شده ی جشنای کودکانه مون باشه تزیین زیبای خوراکی برا اوناست که همیشه سعی می کنیم بهترین تزیین و داشته باشیم..تو این پست یه ایده ی زیبا رو برا تزیین خوراکی جشن دارم که امیدوارم موقع جشناتون استفاده کنین و از لبخند کودکانتون لذت ببرین

Admin بازدید : 300 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

گل-کاموایی-پم-پم-(1)  گلهای کاموایی شاید اولین گل فانتزی بود که یاد گرفتم و بخاطر ظرافت و نرمی که داشت خیلی دوستش داشتم . در این پست قصد دارم آموزش ساخت گل کاموایی پم پم را به شما اموزش بدهم . امیدوارم که بپسندید .

Admin بازدید : 385 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

کاردستی (16) - Copy

همیشه دوست داریم فضای اتاق کودک دلبندمون زیباترین منظره رو داشته باشه و کودکمون حسابی از خوابیدن یا بازی کردن تو اتاقش لذت ببره..تو این پست یه پرنه ی زیبا رو آموزش میدم که میتونین به تعداد زیاد درست کرده و از سقف یا گوشه اتاق دلبندمون آویزون کنیم..اگه زیبایی رو دوست دارین این پست و با من دنبال کنین

Admin بازدید : 333 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

تمرین-مهارتی-مرغ-و-جوجه-(3)   در آموزشهای بر اساس نظریات مونته سوری به تمرینات مهارتی کودکانه تاکید زیادی می شود . در این پست شما با یک نمونه تمرین مهارتی دوخت مرغ و جوجه آشنا می شوید . روش کار و همچنین الگوهای مورد نیاز را در ادامه مشاهده نمایید .

Admin بازدید : 2312 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

نقاشی (3)کودکان ما منبع استعداد وتوانایین البته اگه زود کشف بشن و بهشون کمک شه تا این توانایی رو بهتر شکوفا کنن ..نقاشی یکی از هنرهاییه که اغلب کودکان به اون علاقه دارن و بیشترشون این توانایی رو دارن که پیشرفت قابل ملاحظه ای رو تو اون داشته باشن..تو این پست چند نقاشی زیبای کودکانه همراه صفحات بدون رنگ میذارم که میتونین اونا رو چاپ کرده و از کودک دلبندتون بخواین اون و شبیه تصویر رنگ آمیزی شده رنگ کنه..ادامه مطلب و دنبال کنین

Admin بازدید : 353 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

گل-کاموایی-پم-پم-(1)  گلهای کاموایی شاید اولین گل فانتزی بود که یاد گرفتم و بخاطر ظرافت و نرمی که داشت خیلی دوستش داشتم . در این پست قصد دارم آموزش ساخت گل کاموایی پم پم را به شما اموزش بدهم . امیدوارم که بپسندید .

Admin بازدید : 365 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

بادکنک (3)

همیشه دوست داریم فضای جشنمون تک باشه میتونیم با ذره ای خلاقیت ایده هایی رو اجرا کنیم که زیباترین منظره شکل بگیره ..تو این پست یه تزیین زیبای بادکنک و میذارم امیدوارم برا چشناتون بسازین و لذت ببرین

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 2,455
  • بازدید سال : 56,034
  • بازدید کلی : 342,907